miercuri, 30 noiembrie 2016


Te vreau, ok? Te vreau mai mult decat mi-am imaginat vreodata ca as putea vrea pe cineva, mai mult decat am crezut c-as fi capabila sa nutresc asemenea sentimente idioate, de copil, ce parca se indragosteste prima data in viata, mai mult decat as fi crezut ca este posibil firii mele. Te vreau să te am şi să te câştig, aşa cum meriţi. Te vreau să lupt pentru tine, să te fac fericit, să fiu de asemenea motivul fericirii tale. Te vreau din capul locului şi din creştetul capului până la ultima strigare si ultima speranta. Te vreau asa cum inca esti putin, acolo, jocul asta intensiv cu priviri şi zâmbete şi un sentiment mut pe buze, şi totuşi te vreau mai aproape, şi nu mă refer doar la corp. Te vreau să rupem infinite bariere împreună, te vreau aşa cum eşti, amuzant, frumos, inteligent, misterios, plin de concepţii şi idei, plin de inspiraţie şi cred că şi o grămadă de imaginaţie. Am căutat atâta timp inconştient, fără să realizez, până să te întâlnesc pe tine că aş fi căutat ceva in acest gen. Te vreau fără ea şi doar al meu, dar să te păstrez în fiecare zi într-un alt mod. Te vreau să te aduc pe culmile ..plăcerii, ale râselor incontrolabile şi respiraţiilor tăiate. Te vreau într-un aşa fel şi hal încât nu ai idee câte-mi trec prin cap când analizez infinite posibilităţi de a fi cu tine. Atât. Te vreau dimineaţa la 8, lunea, aranjat, cu părul făcut şi ochi strălucitori, te vreau joia, obosit şi nebărbierit, te vreau la 4 dimineaţa să-ţi spun cât de frumoşi sunt ochii tăi când se întrevede un surâs pe buze, te vreau permanent şi te-aş vrea la nesfârşit. Te vreau să-ţi descopăr fiecare centimentru de pe corp şi fiecare nerv, neuoron, atingere, simţire şi fior să ţi le provoc încât ai fi atât de însetat după ele, precum un naufragiat de apă. Te vreau oricum ai fi, te vreau doar pe tine şi îmi ocupi de aproximativ o lună, aproape fiecare gând, îmi polarizezi mintea şi mă faci să mă simt neputincioasă. Chiar sunt. Asta e, aşa a fost să fie, its not my turn. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu