vineri, 11 noiembrie 2016

Se poate spune, un pic, doar un pic, că înnebunesc. Sincer. Fără caterincă. Mă omoară golu' ăsta interior, că altfel nu îi pot spune. Sau plictiseală. Am o lipsă imensă de ocupaţie în ultimul timp şi parcă-mi vine să mă dau cu capul de pereţi. Nu glumesc. Pe plan sentimental, mă ţine fix si exact absolut nimic ocupată, şi la şcoală ..dacă-ţi spun cât chef am de ea, pff .. nu-ţi vine să crezi. Am crezut că am găsit în C. ceva, orice, un lucru, fie cât de mic, dar când nici măcar nu mă mai uit în direcţia în care e el, parcă nici indiferenţă nu mai e. E un nimic. Acompaniat de sentimentul orgolios, evident, că nu am reuşit ce am vrut. Atât. Încerc să-mi fie dor de B, şi degeaba. Măcar să mă ţină ocupată mental cumva, habar n-am. Deşi nici aşa nu e ok, îmi induc singură nişte stări naşpa, doar ca să simt ceva. Şi ce să simt, în fond şi până la urma urmei? Un dor fals, superficial, nu?.. probabil. Alternativele nu mă mulţumesc absolut deloc şi încep să cred că este ceva îneregulă cu mine. Atât de nemulţumită să fiu, coaie? Da' nu bă nu .. că până nu văd eu ceva acolo nu mă las. Mă, chiar deloc să nu-ţi fi captat atenţia? Ai fi primu', coaie, care, dacă ar fi, să-mi spună ce cred eu, că nu este sau a fost măcar o curiozitate în ceea ce priveşte.. n-ai cum, pur ş simplu, cois, chiar îl am pe vino-ncoa şi nu ai cum să negi asta. Mamă, cât de modestă sunt. Dar toooooootuşi .. Ce dor îmi era de vocea ta handicapată când citişi azi. :))) nuştiu ce-i cu tine de nu mai vi în b la f.
Fu şi C astăzi acolo, şi nici tu nu erai. Ciudat, credeam că ai o afinitate pt ea. Ieri n-ai venit, parcă, nu? Nici nu mai ştiu. Parcă zilele astea ai lipsit, aşa ţin minte. Şti, oricât m-aş minţi, eşti singurul motiv pt care, cred, că mă mai duc acolo. Deşi pe de o parte, începusem fac cu atâta entuziasm, încât mi-e greu să cred că nu mai găsesc ceva interesant de făcut acolo.. totuşi. Te-am observat abia după 2 săptămâni dacă-mi aduc bine aminte.. Poţi să-i spui obsesie că stau şi scriu aici în loc să fac ceva, aştept pur si simplu, universul să-şi facătreabă, că până nu obţin eu ce vreau .. nu pot. Nu-mi stă în caracter. Mă râcâie. Mă freacă la nervi treaba asta şi chiar nu pot să renunţ, efectiv.. Nuştiu..De-abia aştept să vină luni, of. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu