joi, 17 noiembrie 2016

Again aaaand again

Sti momentul acela cand sti ca se va intampla ceva? Te trezesti intr-o dimineata, dupa o noapte oribila, si pur si simplu ai impresia ca in acea zi (ti) se va intampla ceva, bun sau rau, nu conteaza. Eh, cois, asa m-am trezit eu in aceasta dimineata. Ciudat, de mult nu m-am mai trezit odihnita, si avand in vedere circumstantele nu foarte atenuante in care m-am aflat, sa incep o noua zi era ultima dintre dorintele mele. Initial, nu voiam sa ma duc, dar nu stiu, efectiv ma indemna ceva, un dracusor sau ingeras: duuu-te, du-te! Mda, si se duce Gabi frumos unde trebuie sa se duca, si da peste un scenariu pe care nuuuuu si l-ar fi imaginat vreodata. Nu cred ca pot spune aici cu lux de amanunte ce s-a intamplat, ca doar eu si inca cineva cunoastem situatia, asa ca nu are rost. Dar vreau teoretic si practic, in spatiul meu personal si totusi public, sa ma minunez de niste treburi, si desi sunt convinsa ca voi scrie, efectiv, niste intrebari la care nu-mi va raspunde nimeni, eu tot ma simt mai ok asa. 

Serios, coaie, serios? Ea? Ma dezamagesti in ultimul hal. Desi, serios, chiar sunt rea cand spun asta, dar in puii mei, diferentele dintre voi sunt atat de evidente. De ce iti e rusine? Sau de ce te ascunzi? Ma oftica, vere, ca e aceeasi zodie ca mine si asta ar insemna ca o mica parte imi poate semana, si ah, cat urasc sa nu fiu eu aia diferita in ochii tai. Dar, poate chiar te-ai indragostit, sau iti place mult, si in fond, cine sunt eu sa ma pun in calea fericirii voastre? Si totusi, colegu', de ce am o mica, mica parte in mine care chiar crede ca we looked at each other a little too long to be just.. a classmate? De ce zambetul si felul in care ma privesti imi spun altceva? Sau poate doar faptul ca eu imi doresc sa fie asa, ma face sa imi induc asta, oare? Nu excludem nici aceasta posibilitate. Boomberang, a? Figuranta, a? Cois, prietena ta statea langa tine si cred, defapt stiu, asta chiar n-am cum sa mint, erai mult mai apropiat de mine, decat de ea. Totusi, ii spusesi cuvantul ala cu "i", incet ce-i drept, spre urechea ei, totusi. E topita dupa tine, ar fi trebuit sa fi atent la felul in care se uita la tine.. te idolatriza, te manca, te devora efectiv, din priviri. Si cine ar condamna-o? Si eu fac acelasi lucru. Nu esti fat-frumos, dar chiar ai un farmec aparte, si sti cum sa-l pui in valoare. Ai incredere, se vede, pe ceea ce esti si ce sti. Esti mult peste standardele mele si esti prima progenitura fata de care pot spune ca nu am sanse, clar si concis. Sunt dezarmata complet in fata ta, chiar ma pierd. In ochi, in buze, cuvinte si zambete.. Ma simt ca o pizda de 13 ani care pentru prima data simte fluturasi. La dracu' cu fluturasii, simt intreaga gradina zoologica cand esti prin preajma. Sau faptul ca esti ceva ce inca nu pot avea? Poate. Aa, da. Puneam accentul pe poate pentru ca asa cum astazi ma impise sa ma duc, asa-mi spune instinctul ca un contact mai mult decat c, vom avea.......

Phahahahhaha. Buna gluma, Gabi. Nu. Serios! Tipul asta chiar ma pune in cur, imi da dauna totala, ma distruge, ma face praf, oricum vrei sa-i spui, din orice punct de vedere, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu