joi, 27 octombrie 2016

:))

Observ la mine că sunt foarte fixistă, frate, pe bune când mi se pune pata pe ceva, trebuie să am că dacă nu, pfai, potop. Şi nu e ok să fie aşa, asta-mi spun mereu, dar dacă aş putea să controlez asta aş face-o cu toată inima .. pentru că e chinuitor într-un fel. Mintea-ţi stă doar acolo, gândurile, orice fel de preocupare.. şi măcar de ar fi ceva benefic, care să mă ajute pe viitor, sau habar nu am, orice .. Dar nu! De ce să fiu eu ca restul oamenilor care atunci când nu pot să obţină ceva, asta pt că pur şi simplu nu le stă în putinţă să facă asta, spun resemnaţi 'ok, atât pot, aici mă limitez' ? NU! Doamne fereşte..
Şi cred că problema nu era dacă era ceva material, sau nuştiu, un capriciu, o nevoie, ceva.. NU! Nici aşa nu e! Nu e ceva, e ..cineva. Păi, coaie, când eu spun te vreau, păi exact în momentul ăla să fie, că dacă văd că nu pot să te am când vreau, cum vreau şi oriunde vreau .. pfaaaa . Fenomen ce iese :)))
N-are cum să fie posibil aşa ceva!

Vreau doar pur şi simplu ideea aceea de a fi destul de bun încât să-ţi acaparez, pentru început, atenţia. E tot ce am nevoie. După care restul vine de la sine .. şi o să ajung să mă plictiseşti :)) Ce amuzament cinic, ştiu. Nu trebuie să tratez persoanele ca pe nişte piese, dar .. can't help it!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu