marți, 10 noiembrie 2015

Si te-am lasat sa te intorci mereu inapoi, cu zambetul pe buze te-am primit si ti-am luat fata in palme, spunandu-ti cat de dor mi-a fost si cat mi-au lipsit saruturile tale. In loc sa adancesc tacerea la strigatele tale, ti-am raspuns ecourilor ce n-au fost zadarnice, pentru ca in fata ta nu pot ascunde ce altii cred ca am inecat acum mult timp, iubirea si afectiunea pe care ti-am purtat-o si ti-o port, neconditionată de binele propriu. De fiecare data cand ai plecat, am privit lung in urma ta si am asteptat printre lacrimi si suspine nespuse, sa te intorci si sa-mi promiti ca vei fi asa cum mi-am dorit mereu, si ca tot ce a fost pana acum, a fost menit ca noi sa realizam ca suntem facuti unul pentru altul si ca iubirea noastra nu o sa moara niciodata. Dar m-am inselat.. pentru a mii-a oara. Ca de obicei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu