vineri, 25 septembrie 2015

faked fixed heart

La fiecare ceartă încercai să mă-nţelegi, nu-ţi doreai să fiu perfect, voiai să fiu prezent.
Să nu îmi sune telefonul tot la cinci minute, să am timp pentru tine măcar două minute.
Dar eu nu.. mereu cu treabă, ocupat.
Adormeai şi te trezeai singură în pat.
Dar eu nici n-am încercat să mă uit în ochii tăi atunci când ai plecat.
Îmi zici că te certam din orice, el îţi face complimente..
Că eu eram distant, şi el.. are clar sentimente!
El te sărută, te răsfaţă, în fiecare dimineaţă. Eu, în schimb, printr-un mesaj îţi tăiam pofta de viaţă.
Eu, care speram să nu mai fii iubită, m-am blocat când te-am văzut cu el de mână..
Fericită..
Aş vrea să fac şi eu ca el, nu vreau să înţeleg.. chiar te-ai ataşat de el ?
Credeam că lumea ta se învârte în jurul meu, şi acum că roata s-a întors nici măcar nu-ţi pare rău.

Acum că e fericită, îţi piere zâmbetu', şi te gândeşti că în locul lui trebuia să fii ..
Tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu