duminică, 9 august 2015

Thank you, mom

Pentru început, mulţumesc, mamă, că din puţinul tău timp liber alegi să-mi citeşti gândurile. Mulţumesc, mamă, că mi-ai dat naştere şi că ai avut curajul să mă creşti aşa cum nu mulţi părinţi aleg să o facă, îţi multumesc pentru alegerea de a mă lăsa să fiu cine vreau să fiu, să-mi iau singură propriile decizii şi să am un cuvânt de spus, chiar dacă de multe ori ar fi fost unul de care te-ai fi îndoit. Îţi mulţumesc pentru toate eforturile pe care le-ai făcut pentru mine şi pe care încă le faci în continuare, eforturi supraomeneşti, toate pentru copilul tău, ca el să devină un adult capabil şi responsabil, sănătos şi fericit. Îţi mulţumesc pentru iubirea necondiţionată şi pentru grijile de zi cu zi, îţi mulţumesc pentru toate serile în care nu ai putut adormi de grija copilului tău căruia i s-ar putea întâmpla ceva, îţi mulţumesc pentru fiecare frază : ia-ţi o geacă că e frig afară; să pui mâna să mănânci, vezi să nu răceşti, să ai grijă de tine. Îţi mulţumesc pentru privirile pline de căldură sufletească şi iubire sinceră, îţi mulţumesc pentru zâmbetele de care am avut câteodată cea mai mare nevoie, îţi mulţumesc pentru dăţile când ai fost singura persoană care a crezut în mine, pentru încrederea şi libertatea pe care mi-ai oferit-o şi mi-o oferi; îţi mulţumesc că mi-ai dat nenumărate şanse să-ţi demonstrez că sunt omul pe care te poţi baza mereu, omul pe care îl suni mereu când îţi e greu, îţi mulţumesc totuşi şi pentru neîncrederea pe care ai avut-o în suflet, pentru că mi-a dat şi îmi dă puterea să fiu tare şi să îţi demonstrez în continuare că sunt şi voi fi o persoană de care poţi să fi mândră şi vei fi mult mai mult pe viitor. Îţi mulţumesc pentru toate dăţile când m-ai tras de mânecă şi mi-ai spus că nu e bine ce fac, că nu sunt aşa, că ar trebui să procedez altfel. Îţi mulţumesc pentru toate sfaturile pe care mi le-ai dat în calitate de mamă, în calitate de prietenă şi în calitate de persoana care îmi vrea binele necondiţionat. Îţi mulţumesc că mi-ai îndrumat paşii către o gândire de om matur şi capabil. Nu voi avea zile destule să îţi mulţumesc, dar voi avea destul timp să îţi demonstrez că ai de ce să fi mândră şi că tot ceea ce ai făcut de dragul meu, nu a fost în zadar. Te iubesc, mami! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu