duminică, 30 august 2015

summerish

Dacă a făcut cineva un summer review, hai să fac şi eu.

Vara asta am fost cea mai iresponsabilă persoană, e ca şi cum am fost cu totul altă persoană, în tot ce am crezut până acum s-a dovedit a fi useless, am dat la o parte o grămadă de lucruri şi persoane, mi-am băgat picioarele şi am început să fiu heartless, am avut parte de cele mai inedite momente din viaţă şi deşi în interior n-am simţit vreo bătaie a inimii, vreo emoţie, am rămas cu nişte amintiri preţioase, pe care n-am să le uit vreodată. La începutul verii, mi-am propus să-mi fac o vară de neuitat, indiferent pe cine am alături sau pe cine nu mai am, şi n-am crezut că am să reuşesc şi uite că totuşi s-a întâmplat. Toate persoanele pe care le-am cunoscut vara asta au fost temporare şi aşa am vrut să fie, nu aş fi vrut o vară din care să rămân cu obligaţii sau ceva în gen, tot ce a fost a fost fun, yolo :)). Aş vrea dacă aş putea acum să dau replay la tot filmu' verii ăsteia şi să-mi aduc aminte câte beţii am tras, câte plimbări am făcut noaptea cu o gramadă de persoane, cât de mult am râs, cât de mult m-am distrat, câte lucruri handicapate şi retardate am făcut, câte nopţi am pierdut, câte ţigări am fumat, energizante, cafele, kfc-uri şi toate prostiile astea. Să-mi aduc aminte că deşi în majoritatea timpului n-am dormit, n-am simţit oboseală mai deloc, a fost ca şi cum am fost mereu prezentă, mereu atentă, mereu fericită şi bucuroasă în ciuda a grămezilor de faze de căcat, e ca şi cum nu m-au afectat. Toate răutăţile care s-au întâmplat în jurul meu, toate certurile e ca şi cum n-au fost.. pentru că tot ce-a contat vara asta am fost eu şi eu să mă simt ok. N-aş vrea vreodată ca anii ăştia să se termine, aş vrea să rămân mereu la 18, să îmi trăiesc viaţa fără obligaţii, angajamente, responsabilităţi.. da' ştii tu, tot ce e frumos repede trece. O să mai scriu probabil post-uri despre vara asta pentru că a fost prea epică încât să o las aşa nedescrisă.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu