vineri, 7 august 2015

liberă

Te las să mergi pe unde vrei, să faci ce vrei şi tu alegi pe care-l săruţi, pe care-l seduci, cu care petreci, pe care-l alegi să te-ncălzească-n nopţile reci. Există şanse să rămâi cu careva pe veci ? Şi dacă-nţelegi că nu vreau să-mi faci inima terci, să te fereşti de gura lumii că şti şi tu că-i full de poveşti.. ş-o să mă mintă toţi că ştiu unde eşti, că tu mă minţi, mă iei de fraier, că-ncerci să mă vrăjeşti. Da' te las liberă, n-am nimic de pierdut dacă eşti sinceră. Şi toţi prietenii îmi zic că sunt nebun, da' nu-s nebun, sunt doar conştient că n-ai nevoie de un stăpân. Şi nu te sun să te verific, eu te sun că mi-e dor să te-aud, să te chem la mine-n dormitor. Eu nu te întreb cu cine eşti că nu-mi pasă, şi când se uită alţii cât eşti de frumoasă nu sunt gelos, sunt doar mândru de tine, mândru că nu stai lângă ei, că stai lângă mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu