luni, 27 iulie 2015

Proud.

Nu am de gând să-mi cer scuze pentru ceva ce pe mine, odată, m-a făcut fericită. N-am de gând să-mi cer scuze pentru felul în care sunt, pentru că asta sunt şi aşa vreau să fiu. Ştiu cât pot, ştiu ce pot şi cum pot să fac, sunt mulţumită de mine şi, chiar dacă există anumite lucruri pe care mi-aş dori să le schimb, nu am de gând să fiu altfel de dragul nimănui. Pentru prea mult timp m-am lăsat influenţată de părerea celorlalţi şi am încercat să mulţumesc pe toată lumea, până la un punct când am realizat că oricât de mult m-aş strădui, nu am să mulţumesc pe toată lumea şi ceea ce contează cu adevărat e ceea ce mă face pe mine fericită. Ceea ce îmi doresc să fac e cu adevărat important. N-am să accept idei stupide precum: m-ai dezamăgit! Nu zău frate. Te-am dezamăgit că sunt.. cum sunt?! Ok. Go fuck yourself.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu