joi, 2 iulie 2015

A11

Pentru mine nopţile nu sunt un chin, ci zilele. Zilele sunt un chin pentru că ştiu că noaptea nu voi mai avea şi nu mai am cui să-i spun că-mi lipseşte, nu te mai am să-ţi spun că eşti iubirea mea, bebeluşul meu prostănac, ratatul şi idiotul meu. Sunt un chin pentru că mă simt cu mâinile legate, şimt ca am lacăt la gură şi că nu mă lasă nimic din tot ce mă înconjoară să-ţi scriu.. poate doar o amărâtă pereche de ochelari. Pentru că nu pot înţelege cum soarta a făcut în aşa fel încât eu să greşesc ş-apoi când n-am făcut-o să fiu acuzată pe nedrept. Nu pot înţelege cum ai ales altceva decât ar fi trebuit să o faci, deşi în locul tău poate aş fi făcut lafel. Dar măcar te-aş fi ascultat.. te-aş fi luat de o parte şi ţi-aş fi spus: spune-mi şi partea ta de poveste, idioato! Mă omoară faptul că între noi au rămas doar vorbe grele şi lucruri nespuse, mă omoară orgoliul şi indiferenţa ta, deşi ştiu că jumătate din ceea ce mi se întâmplă acum merit, mă omoară că vreau să te văd şi nu pot.. îmi lipseşti enorm de mult, habar nu ai cât, mă uit din minut în minut şi tot ce văd e: ultimu' act 20:32.. 04:21.. şi nu suport gândul. Nu îl suport pentru că ştiu că vorbeşti cu altcineva, şi n-aş suporta gândul să te aibă altcineva. Îmi e omeneşte imposibil să ştiu, să simt, deşi să nu văd, că altcineva îţi ocupă gândurile şi nu sunt eu aceea. Vreau o mică, oricât de mică ar fi ea, sclipire, idee să ştiu că şi eu îţi trec prin minte, dacă nu atât de des pe cât o faci tu zilnic, măcar un sfert, o treime, o jumătate, nu ştiu, doar să ştiu că încă sunt prezentă acolo, să ştiu că e aşa cum ai spus tu, că indiferent de ce va fi, eu voi rămâne acolo.. 'şi nu mă vor în viaţa ta, da' fă cumva să nu-i asculţi' , te implor.. nu-i mai asculta, şi ascultă-ţi inima care cândva îţi spunea adevărul.. că eu-s aia potrivită pentru tine! Şi iartă-mi greşelile de copil prost şi orgolios, pentru că indiferent cât ai nega.. şti cât de mult ţin la tine, şti cât de mult te vreau şi.. mai şti că n-aş fi putut în veci să-ţi spun aşa ceva dacă cu puţin timp înainte aş fi atins buzele altcuiva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu