joi, 25 iunie 2015

A10

" Mi-e dor de tine, puiule.. mi-e dor de tine cum nu mi-a fost niciodata de cineva. Imi e dor de sarutul tau, iti jur, imi e dor de buzele tale. Imi lipsesti enorm.. si n-au trecut nici macar 24 de ore de cand ne-am spus "pa-pa". Inteleg ca am gresit, nu am apreciat ce am avut langa mine, dar acum cand nu te mai am, vad ce-am pierdut.. si nu am simtit niciodata asta. Niciodata nu am simtit ca pierd ceva.. asa cum te-am pierdut pe tine. Am fost o proasta, am gresit.. dar crede-ma, te implor, pe cuvant, ca ce am avut si ce avem noi.. nu poate fi uitat atat de usor. Te rog, intelege.. regret din toata inima, si ti-as promite si luna si stelele daca mi-ai da inca o sansa.. sa iti demonstrez ca ai putea fi cel mai fericit barbat langa mine.. "nu ai idee de ce as fi fost in stare sa fac pentru tine". "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu