miercuri, 18 martie 2015

Leave, please. Im beggin' you..

Mi-e dor de tine ..
Nu ar trebui, si totusi o fac. Fac tot posibilul sa-mi spun ca nu meriti nici macar sa ma gandesc la tine, dar e inevitabil. E ceva ce nu pot sa controlez, imi esti permanent in ganduri. Ma bantuie amintirea ta si nu pot sa scap de ea, oricat as incerca. Ma apasa pe suflet greutatea amintirilor, si ma apasa mai tare durerea dezamagirii.. Ma doare sufletul, si il simt cum plange si el, inauntru. Chiar daca eu nu o fac .. Imi plange inima si sufletu' si striga dupa tine sa vii inapoi. 
Si chiar daca ai veni, n-ai putea sa stergi pentru nimic in lume, toata durerea pe care ai provocat-o in timpul asta, nu ai putea sterge absenta, indiferenta, nedragostea pe care mi-ai oferit-o. Vino, dar nu veni. Pentru ca nu am nevoie de alta suferinta, imi ajunge cea pe care o port acum pe umeri, toata rusinea si umilinta.. Ma doare sa simt absenta ta mai rau ca niciodata, sa stiu ca tie nu-ti lipsesc nici macar un gram. Ma doare vinovatia pe care o simt cand ma uit in oglinda si ma-ntreb neincetat cum am putut sa fiu asa naiva, atat de proasta sa accept .. Ma doare absenta ta, ma doare prezenta ta, ma doare amintirea ta. Te rog, pleaca din inima, sufletul si mintea mea pentru ca nu mai suport chinul amintirii tale. Nu mai suport sa te vad si sa-mi aduc aminte de tot ce-a fost, te rog doar pleaca si nu te mai intoarce. Clachez.. Doar simt durere si goliciune sufleteasca.. Te rog, pleaca.. 

Pleaca.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu