miercuri, 18 martie 2015

. B

Cum sa lasi asa, un suflet care te iubeste cu tot ce are mai de pret? Cum sa il ignori, sa il privesti ca pe un strain? Sufletul asta ai spus ca inseamna totul pentru tine, ca il iubesti.. 

Doare. Sa vezi ca doar in cateva ore, tot ce ai cladit in ani, nu mai inseamna nimic. Sa realizezi ca toate eforturile pe care le-ai facut pentru persoana pe care o iubesti, e ca si cum nu ar fi existat vreodata. Ca tot ce-ai dat nu a fost apreciat, ci doar privit ca un nimic, batjocorit si umilit. Ca toate lacrimile care le-ai varsat, au fost in zadar. Pentru un nimeni, un nimic.. Pentru ca asta esti acum. Un nimeni, fata de care am sentimente, cu care am amintiri pe care nu le pot sterge.. Incerc doar sa le uit.. Si nu pot. Nimic nu ma lasa sa te uit. Tot ce am in jur imi aminteste de tine, tot ce am are imprimat amintirea ta.. O amintire urata si dureroasa.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu