sâmbătă, 1 iunie 2013

Buna, straine ..
Obisnuiam sa-ti spun tati, pana astazi.. cand mi-am dat seama ca, prin apelativul asta,  iti atribuiam calitati pe care, evident, nu le ai.. nu le-ai avut si nici gand n-o sa le ai. Prin ‘tati’, inteleg primul barbat iubit al unei fetite, modelul barbatului pentru o femeie si..  eroul unei fete..  Viciile tale te-au facut sa nu realizezi ca ai o casa care trebuie intretinuta, o sotie care are nevoie de sprijin, un copil.. care are nevoie de  tine.
Ti-ai vazut doar propiat-I durere, doar propriile nevoi, te-ai vazut doar pe tine.. niciodata n-a fost loc de altcineva in inima ta, in sufletul tau..

 Sti
J) e amuzant cand ma gandesc cum si acum imi aduci aminte cand eram mica si imi povesteai cum dormeam la tine pe burta, cum tu nu ma certai, cum te urcai in copaci sa-mi iei corcoduse .. De ce? De ce doar amintirile astea trebuie sa ramana in memorie..? De ce nu poti face ceva sa te schimbi? Ca la 20 de ani sa ne aducem aminte cum m-a inselat primu’ baiat pe care l-am iubit, la 15 ani,apoi sa fi mers afara .. sa fi fumat amandoi iar tu sa-mi spui strengar: sa nu ma spui lu’ ma-ta.

Si, ca o proasta, eu inca sper.. sper ca vei fi acel om de care am nevoie acum, cand cresc.. sper ca iti vei da seama ca am crescut fara tine si vei incerca sa fi langa mine mereu.. Voi lua credinta asta langa mine-n mormant pentru ca stiu ca niciodata nu va deveni realitate. Ai fost si vei ramane doar un ideal a ceea ce ar trebui sa insemne cuvantul ‘tata’ pentru un copil de 15 ani.

Dar iti multumesc, totusi. Iti multumesc pentru intrebarile pe care nu mi le-ai pus niciodata, iti multumesc pentru locurile in care n-ai fost cand a trebuit, iti multumesc pentru banii pe care nu mi i-ai dat, iti multumesc pentru toate momentele cand mi-ai reprosat ce nu stiu sa fac, iti multumesc pentru toate vorbele spuse la nervi care defapt reprezentau si reprezinta adevarul, iti multumesc pentru atentia pe care nu mi-ai acordat-o 15 ani, iti multumesc pentru frica pe care o am, ori de cate ori merg singura pe strada in intuneric, iti multumesc pentru toate lacrimile varsate din cauza a ‘catorva beri’, iti multumesc pentru toate neincrederea pe care am avut-o-n oameni doar din cauza ta, iti multumesc pentru toate zambetele pe care m-ai fortat sa le afisez si pentru toate sunt-bine-urile pe care le-am spus doar din cauza ca noaptea trecuta am plans.. din cauza cui? A ta. Iti multumesc, dar sti de ce o fac? Pentru ca toate lucrurile astea m-au facut atat de puternica astazi si pentru ca in EL am gasit tot ce tu niciodata n-ai fi putut fi si nu vei fi niciodata pentru mine. Pentru ca in el am gasit SPRIJIN, INTELEGERE si .. DRAGOSTE.

 Dar gata. Pana aici. Poate anii nu-mi permit sa vorbesc, dar
tu? Pentru mine? De astazi?

Nu mai existi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu