duminică, 12 mai 2013

:*

Asta e pentru toate persoanele pe care le-am dezamagit si care si-au pierdut increderea in mine:

M-am schimbat si sunt un om altfel, defapt nu cred ca am fost vreodata un om rau, doar am evitat sa imi arat sentimentele sau nu am raspuns cu aceeasi moneda, pe motiv ca mi-a fost frica sa nu ajung ranit. Nu e o scuza buna, dar frica poate ascunde sau arata multe lucruri. Am invatat ca sentimentele au o masura, si tot intr-o masura trebuie sa le arati. Si-am invatat ca increderea se castiga mai greu decat orice si e cel mai de  pret lucru. Mi-am invatat lectia si sper sa puteti avea incredere din nou in mine. Nu am intentionat niciodata sa ranesc persoane dragi sau nu.

Asta e pentru toate persoanele care ma considera sau m-au considerat o persoana nesimtita, care si-au facut impresie proasta despre mine doar din auzite si care au spus fel si fel de lucruri doar pentru ca ar fi considerat ca am anumite avantaje pe care ei nu le au.

Incercati sa va masurati cuvintele si cand o sa va uitati in oglinda si-o sa vedeti perfectiunea intruchipata, atunci veti fi in masura sa comentati in ceea ce-mi priveste persoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu