vineri, 5 aprilie 2013

timp pentru mine

Imi pare asa de rau ca nu mai scriu cum scriam odata, la orice chestie care mi se intampla, pac, tranteam un post. Adica imi lipseste scrisul la orice lucru minor.. si mai ales scrisul plin de sentimente sincere.. Imi pare rau ca m-am dezobisnuit sa scriu, chiar regret. Si-mi pare rau ca n-am timp nici sa mai citesc, simt ca am stagnat in ceea ce priveste "timpul petrecut pentru invatat". Nu invatatul ala pentru scoala, genul acela care-mi ajuta neuronii sa gandeasca mai mult, mai bine :)). N-am avut timp pentru partea asta a mea in ultimul timp, am avut pentru cealalta. Pentru sentimente.. am preferat sa nu mai scriu, bun si pentru ca nu am avut timp sau chef sa incerc sa formulez cumva ceea ce simteam.. Dar mi-am dat seama sa nu mai fac confuzie intre sentimente.. Ce e aia atasare, ce e aia nevoie de afectiune, ce e aia .. iubire. In ultimele luni m-am simtit mult mai vulnerabila sentimental, si pentru ca, poate, cineva a avut o influenta asupra mea. Si apropo de asta, nu e uimitor cum cineva care parea insingnifiant a devenit centrul universului tau? Ciudat, oricum.. Totusi nu mi-am dat seama ce e aia prietenie, falsitate si ipocrizie.. Am timp pentru toate :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu