luni, 25 martie 2013

Pagini din jurnal (4).

Draga jurnalule,

Azi e 25 martie. Am sperat ca odata cu venirea acestei luni o sa dau peste soare si caldura, dar n-a fost asa. Tot ce am primit a fost frig, ploi si vreme urata. Inca astept perioada cand o sa pot sa ies afara fara caciula, manusi si o geaca groasa. Stiu ca va veni, e normal sa vina, trebuie sa am putina rabdare.

Scoala merge bine, saptamana trecuta am luat un 10 la romana si un 8 la istorie. Notele mici ma deprima, imi dau un sentiment de nesiguranta. Dar oricum nu conteaza.. notele din liceu nu conteaza. Si asta e singurul gand care-mi vine in minte cand ma trezesc cu un 4 la logica. Saptamana viitoare, luni, plec la Bucuresti. Cu clasa. O sa fie distractie, d-abi astept. Am nevoie de o iesire din monoton si cred ca excursia asta o sa ma ajute foarte mult.

Cu dragostea.. merge.. Pai, nu prea merge. Dar o sa mearga, pentru ca probabil e prima data cand iubesc. Si iubesc din tot sufletul. Nu stiam ce sentiment minunat e sa ai o persoana langa tine care te iubeste si sa o iubesti si tu pe ea. Sa vrei sa-ti petreci restul vietii langa ea si sa fie ea, singura persoana caruia vrei sa-i spui tot ce ti se intampla, bun sau rau.

Pupiciiiiiiiiii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu