duminică, 3 martie 2013

helau, spring!

Astazi a fost, probabil, cea mai buna, fericita si grozava zi din ultimele 3 luni. Mi-am dat seama, clar, ca sezonul rece nu-i de mine. Bun, stiam asta dar mi-am dat seama cat am tanjit dupa o zi ca asta. N-a fost o zi de primavara in totalitate, tot mi-au inghetat mainile, dar macar am putut iesi afara fara 2 bluze, un fular si o geaca foarte groasa. Cand am iesit din scara blocului, efectiv, am inceput sa ranjesc, de parca castigasem la loto. Am continuat sa zambesc, mergand oarecum ciudat, mersul meu de fericita defapt, pana cand am realizat ca un caine latra, nu dupa mine, dupa o masina, m-am oprit si mi-am sters zambetu' tamp de pe fata si m-am holbat la cainele ala. Cand am realizat ca nu dupa mine latra, am continuat sa zambesc si sa ma pliiiiiiiimb fericita printre razele soarelui . :)) Cam din poezi, dar merge.

Concluzia: am fost foarte fericita azi . MULTUMESC, SOARE! MULTUMESC, PRIMAVARA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu