joi, 3 ianuarie 2013

2013 - welcome!

Am sa pretind ca n-am lipsit atata timp de pe blog si ca nu l-am lasat de izbeliste, deci am sa scriu ca si cum nu s-a intamplat asta.

2012!
Ai fost un an.. in care, cred si sper, am crescut. Eu cel putin asa ma simt, nu stiu cum ma vad restul. Acum, in momentul de fata chiar nu ma pot intoarce in trecut si sa ma gandesc cu ce motive am facut unele lucruri. Toate cacaturile pe care le-am facut, chiar nu-mi pot imagina ce-am gandit la momentul respectiv. Mi-am propus multe la inceputul anului, dar n-am realizat nimic din toate :)) Pirce-u inca il mai vreau. Involuntar mi-am deschis mintea catre alte lucruri si vad cu alti ochi totul. Tot ce-am regretat a fost ca am inceput sa ma iau dupa lume, cam mult. Daca inainte nu faceam asta pentru ca, bine ca si atunci constientizam cat de prostesti sunt unele lucruri, mi-era rusine.. acum o fac involuntar. In legatura cu relatiile.. a fost.. ciudat. M-am intors la o veche iubire si mi-am dat seama cat de superficiala si nepasatoare pot fi uneori. M-am cunoscut mai mult pe mine insami si deocamdata, incerc sa schimb unele lucruri si pe plan sentimental si pe plan profesional, gen scoala.

2013!
N-am ce sa spun, n-am nici-un plan. Nu mi-am facut absolut nici-un plan, am intrat, ca sa zic asa, in 2013 cu o cearta de toata frumusetea cu mama, dar asta e alta poveste si nu mai merita spusa pentru ca m-am obisnuit. Nu planuiesc sa fac ceva extra-fantastic, ci doar sa traiesc clipa si sa-mi imbunatatesc comportamentul si sa-mi dau seama de sentimentele mele. Sa nu mai fac confuzii intre "a vrea" pe cineva sau "a tine" la cineva, si ma rog, multe altele. Nu mi-am propus multe, dar macar astea tin de mine. 

PS: stiu ca mi-am pierdut din indemanare, dar sunt lucruri pe care am simtit sa le povetesc :D Cu ceva fictiuni, chestii de genu, revin alta data. Deocamdata, n-am motive sa bat campii romantice :)).

Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu