miercuri, 5 decembrie 2012

scoala scoala scoalaaa ceee? SCOALA!

Mars, mars,mars. Nu cred asta :)))))))). Am la cuvinte cheie niste lucruri atat de penale incat mi-e frica sa nu le postez sa creada lumea ca le-am inventat eu. N-am intrat de 4 zile. Si atunci cand am intrat, a fost sa urez un nesincer la multi ani Romaniei. Gestul conteaza, oricum. De data asta chiar nu mint cand spun ca mi s-a urcat scoala-n cap. Spre exemplu, in seara asta am stat o ora si ceva sa fac un portofoliu pentru un cacat de nota la franceza.. Nu suport franceza, adica o suportam in generala. Acum, daca s-ar putea mi-as vomita si tutunul din plamani cand aud de ea. Am lucrare maine la chimie in locu' orei de fizica, profa de romana nu vrea sa ne invoiasca vineri pentru ca, vezi Doamne, sunt 2 ore si romana e materie de baza, samd.Totusi, avand bal in ziua aia si scapand la 4 jumatate si la 6 trebuind sa fim in trend. Azi am avut cele mai mari palpitatii din viata mea, din cauza latinei. N-am suportat latina niciodata, si zau ca n-am sa inteleg pentru ce mama dracu' trebuie sa invat o limba care e moarta, cu m de la muist. Pe langa latina, nu suport profesorii frustrati. Si nu neaparat frustrati, cat faptul ca au uitat ca ei au fost odata elevi de liceu si si-au dorit sa aiba parte de putina distractie la sfarsitul saptamanii.

Dar ce sa spun, " AM VENIT LA LICEU SA INVAT, NU SA FREC MENTA."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu