vineri, 30 noiembrie 2012

Pentru tine.

Sunt niste postari nefinalizate, voiam sa ti le arat intr-o buna zi ..

1.Niciodata nu o sa am cuvinte destul sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine si cate faci in continuare .. anii astia petrecuti impreuna sunt cea mai frumoasa perioada a vietii mele .. esti cea care-a ramas langa mine cand toti au vazut doar aparentele .. cea care m-a iubit neconditionat .. cea care mi-a oferit incredere chiar daca n-am meritat-o .. cea care mereu a scos ce-i mai bun in minea.. pur si simplu, cea care A RAMAS. Am avut si certuri, si-au fost multe. Ne-am si injurat, chiar daca a doua zi ne luam in brate si ne spuneam ca: sunt aici pentru tine. Nimeni n-o sa-mi poata lua amintirile cu tine. Te voi iubi indiferent de ce va fi, ai si vei avea un loc mare in inima mea. Stiu ca am scris sute de lucruri de genul asta, dar vreau sa-ti amintesc in permanenta CE INSEMNI PENTRU MINE. Esti sora pe care n-am avut-o niciodata.. Mereu mi-ai vrut binele si ai incercat sa ma faci sa merg mai departe cand am simtit ca-mi fuge pamantu' de sub picioare. E prea siropos stiu, dar TOTUL e ADEVARAT. Am avut si avem ataaaatea amintiri impreuna .. Ba tu intelegi ma ca inca sunt aici pentru tine? Chiar daca sunt cum sunt? Ca in felul meu copilaresc si idiot inca TE IUBESC ? Intelegi lucru' asta? Sper ca da. Nu ma pricep la cuvinte, niciodata nu m-am priceput .. insa pentru tine incerc s-o fac.

TE IUBESC INDIFERENT DE CE VA FI, DIANA.TE IUBESC ENORM DE MULT. 

2.O sa intelegi vreodata ca te iubesc ?
O sa intelegi vreodata ce-ai insemnat pentru mine ?
O sa intelegi ca nu vreau sa te pierd ?

Esti a doua mama pentru mine. Mi-ai dat palme sa ma trezesc la realitate si mi-ai dat aripi sa zbor. Iti multumesc pentru toate clipele minunate pe care mi le-ai oferit , iti multumesc pentru increderea acordata si pentru iubirea neconditionata. Iti multumesc pentru serile in care adormeai plangand din cauza mea. Iti multumesc pentru toti nervii pe care i-ai avut din cauza mea. Iti multumesc pentru toate imbratisarile. Iti multumesc pentru c-ai ramas langa mine, pur si simplu iti multumesc pentru tot. Ai reprezentat, reprezinti si vei reprezenta jumatate din inima mea. Cealalta e pentru mami. N-am sa pot merge mai departe fara jumatate de inima daca vei pleca din viata mea. N-am sa inlocuiesc astia 3 ani pe care-i avem impreuna cu nimeni altcineva. N-am sa mai acord nimanui atata incredere si iubire cata ti-am oferit tie. Sper ca te vei gandii la toate astea inainte sa ma lasi. Stiu ca sunt o persoana care nu merita nimic uneori, gandeste-te ca persoana asta te iubeste enorm. Sper ca peste 10 ani sa vii la mine sa-mi spui: ke cacat. Sa te imbratisez si sa-ti spun ca am milka cu capsuni in frigider, sa stam pe parket si sa plangem pe Akcent - Stay with me. Nu vreau sa insir lucrurile care le-aifacut pentru mine pentru ca sunt prea multe, mult prea multe.

TE IUBESC INDIFERENT DE CE SE INTAMPLA, DIANA.
TE IUBESC ENORM DE MULT.





Voiam sa-ti spun ca ..
Pentru tine niciodata n-am sa pun armele jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu