duminică, 18 noiembrie 2012

Pagini din jurnal.(3)


Draga jurnalule , 

Azi e o zi .. urata. Si la propriu si la figurat. Afara-i mult prea frig ca sa pot face.. ceva. Mi-ar prinde bine o cafea, undeva la caldurica si eventual niste tigari. N-am bani, n-am ciocolata, tot ce am e o stare tampita. Am teza la latina si nu am nici un gram de chef sa deschid caietu'. Cand invat pana si pereti par mult mai interesanti decat latina .. Stiu doar ca imi e dor de el. Urasc zilele cand nu-l pot vedea. Chiar si pentru 5 minute si mi-ar fi de ajuns. Pe de alta parte, urasc faptul ca am inceput sa ma atasez de el. Na, c-am spus-o. Speram sa nu ajung aici .. Si pe langa asta, urasc faptul ca nu-mi dau seama ce imi place la el .. De data asta am sa las timpul sa decida pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu