joi, 29 noiembrie 2012

Oboseala

In ultimul timp, nu prea am mai scris. Sincera sa fiu, mi-e si scarba sa pronunt motivul pentru care mi-am lasat blogul in paragina, iar. Toata lumea sufera acum din dragoste, TOT, si cand spun tot chiar ma refer la tot, facebook-ul e plin de citate si poze pline de : m-am saturat, am obosit, doar eu cea care, el niciodata. Cacat cacat si iarasi cacat! Bai zau, mi-au iesit pe gat toate tampeniile astea. Aveti idee macar ce inseamna, in adevaratul sens al cuvantului sa fiti obositi? Inseamna sa ti se rupa de tot si sa fiti satui sa mai ascultati toate cacaturile tuturor oamenilor de nimic, inseamna si sa simti rutina cum iti curge prin vene si sa-ti vina sa te dai cu capu' de pereti cand te trezesti devreme dimineata si stii ca ai fiecare secunda planificata pentru ziua ce urmeaza. Aia inseamna, muielor sa fiti obositi, nu ca v-a rupt unu inima. Ca nu va baga in seama sau ca il vedeti cu alta. Sau ca mai stiu eu ce. Eu spre deosebire de voi, vreau sa dorm cand sunt obosita, nu sa ascult melodii triste si sa postez citate filozofice sa-mi dea lumea like &sa vada cat sufar eu.MARE JALE PE CAPU VOSTRU, cesazic. Mancati cacat si-n somn, pisa-m-as pe voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu