sâmbătă, 17 noiembrie 2012

justify s*x


"..am privit-o in ochii pret de 2 secunde, pupila i se dilatase si puteam simti o ardoare nestavilita. Am inceput sa o sarut salbatic ca un animal ce-si inhata prada si o sfasie cu coltii. I-am prins buzele intr-un sarut apasat in timp ce-mi plimbam una dintre maini pe talia ei, iar cealalta pe coapsa. Ne-am oprit doar pentru a deschide usa apartamentului. Am trantit-o de perete iar ea mi-a cuprins talia cu picioarele. O sarutam pe gat iar ea imi dadea tricoul jos. Am scapat rapid de maieul alb si fusta neagra mulata de pe ea si-acum o vedeam in toata splendoarea ei feminina.. N-o doream doar pentru o noapte de sex .. O voiam doar o noapte de dragoste, plina de saruturi si atingeri. Ajunsesem in dormitor.. preluase controlul .. acum ii simteam trupul de felina peste al meu.. De la nivelul buzelor ajunsese la talie .. Noaptea era a nostra, fiecare pierdea si castiga cu fiecare secunda scursa.. Orgoliul meu barbatesc se simtea invingator.. O sarutam in continuu pe burta si-mi plimbam limba in sus si in jos pe gatul sau pana la lobul urechii.. Puteam simti cum atingerile de pe spatele meu se transformau in zgarieturi atunci cand simtea ca ma apropii de gatul sau.. puteam simti un fior si modul in care isi musca buza inferioara.. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu