sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Eu nu-mi doresc prea multe de la viata, nu-mi doresc o cariera sau stiu si eu, sa ajung cineva in viata pe plan profesional. Nu prea ma pasioneaza subiectul viitor. M-am cam saturat sa vad in jur cum toata lumea-mi da sfaturi de genul: invata, daca nu inveti o sa ajungi ca nu-stiu-cine. Nu fac pe teribilista sau rebela cand spun asta, spun doar ca nu dau 2 bani pe ce invat la scoala.Mai vedeti pe cineva sa invete? Adica sa-si dea silinta sa inteleaga si sa ramana cu ceva dupa ora de biologie sau chimie? Nu. Majoritatea tocesc si invata mecanic doar pentru simplul fapt ca-i bat ai lor acasa daca nu le vin cu 10 curat dupa lucrare. Credeti ca se mai pune accent pe medicii care chiar isi dau interesul sa-si ajute pacientii fara ca acestia sa le bage o sticla de whisky in buzunar sau un pachet de cafea? Sau stiu si eu, pe muzicienii care, in tara asta, nu prea sunt apreciati. Trebuie doar sa bagi 2-3 versuri care se repeta in alea 3 minute si un negativ care e acelasi la toate melodiile.Nici nu mai conteaza daca ai voce sau nu, conteaza sa ai bani sa faci o melodie.Revenind la subiectul scoala, nimeni nu invata. Sau invata, dar doar pentru o lucrare sau o ascultare. Nimeni nu invata de placere sau pentru ca ar vrea sa ramana cu ceva dupa ce termina liceul/facultatea. Toti vor ca timpul sa treaca mai repede si sa sune clopotelu' sa ajunga acasa sa manance si sa se uite la televizor. Toata lumea spune: maine am de invatat la cutare materie, baga-mi-as. Si cand ajungi la 20-25 de ani iti dai seama ca n-ai nici cultura generala si iti cauti disperat un job. Sau la polul opus, treci printr-o facultate( sau in unele cazuri, mai multe) si ramai pe bara ca nu-ti gasesti de lucru pe nici-unde.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu