sâmbătă, 10 noiembrie 2012

El nu e prinţul pe cal alb pe care toate fetele îl aşteaptă. El e genul tipic de băiat, nu are nimic special. Spune ''teiubesc'' aiurea, chiar dacă nu o simte. Iese cu băieţii şi nu-şi sună prietena de noapte buna când e în club. Cu prietenii lui e altfel. Îşi alintă prietena cu ''frumoaso, iubire'' niciodată cu ''iubito''. Nu e cuminte, se uită după fundul altor fete. 
NU! EL NU E AŞA. EL E AŞA :
El e special. Chiar dacă nu se diferenţiază cu nimic în comparaţie cu restul, dar la el ţin.El îmi spune te iubesc ca să ştiu cât de mult ţine la mine. Nu mă sună seara, pentru că ştie că îl voi avea în gand şi mă lasă să dorm.În schimb, el îmi dă mesaj cu: bună dimineaţa, frumoasa mea.Cu prietenii lui mă ia de mână şi le spune: pe asta o iubesc eu, mă! Nu mă alintă cu ''iubito'' pentru că ştie că e prea multă dulcegărie.Se uită după fundul altor fete doar pentru că îl compară cu al fetei iubite, spunând: a mea e mai bună decât toate. 

Nu stiu unde am gasit asta, dar e foarte amuzanta :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu