sâmbătă, 27 octombrie 2012

Pagini din jurnal.(2)

Draga jurnalule,

Azi e o zi mai speciala decat restul . Si prin speciala nu ma refer la faptul ca a fost vre-un eveniment. M-am impacat cu D. si pot sa spun ca asta a fost cea mai mare bucurie pe care am putut-o avea in ultima saptamana. Imi lipsea, sincer. Chiar imi lipsea sa vorbesc dimineata cu ea la telefon, cand imi fumam tigarea. Imi lipseau si mesajele ei kilometrice si tot restul. Ce pot sa spun, e persoana fara de care n-as putea trai.

Ce sa mai spun? Vremea e destul de acceptabila, cu toate ca astazi a plouat si pana in statie parul meu s-a facut varza. Intram in noiembrie, ultima luna de toamna asa ca trebuie sa ma bucur de ea cat mai mult posibil. Pana cand nu vine iarna cu nopti prea scurte si zile interminabile, stand la geam cu o ceasca de ceva fierbinte sperand sa se topeasca zapada cat mai repede. 

Cu scoala pot sa spun ca merge acceptabil. Doar ca sunt in perioada lucrarilor si tezelor asa ca nu prea mai am timp de iesit sau lucruri de genul. Cu toate ca saptamana asta, a fost super fain. Am fost la niste prieteni la liceu, vineri seara am fost la zilele orasului si astazi am iesit cu niste amici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu