sâmbătă, 13 octombrie 2012

Pagini din jurnal.(1)

Draga jurnalule,

Astazi ti-am rasfoit paginile si-am zambit. Am vazut randurile pline de fete zambarete, de versuri, de glume si de lucruri facute si transpuse pe hartie. Lucruri care nu le voi uita prea curand. Mi-am adus aminte de vara si de cate zile si seri nebune am avut parte. A fost diferita si-a fost ce-mi trebuia.

Oh dragul meu, dac-ai stii cat de deprimata sunt acum. A venit octombrie, se simte un aer greoi si vantul sufla cu putere. Singurul lucru care ma mai incalzeste e o ceasca de ceai. Saptamana asta toxinfectia alimentara, pe care am facut-o, m-a scutit de scoala. In primele zile am fost mai rau, dar am fost la doctor si mi-am luat tratament. Ceea ce m-a bucurat cel mai mult au fost kilogramele pierdute. In rest, totul a fost groaznic. Avand in vedere ca ma imbolnavesc odata la o gramada de timp, chiar si doctorita mea de familie mi-a zis printre chicoteli: Gabriela, copii ca tine sa tot am.

Astazi am avut parte de o zi cu D. Imi lipsea sa iesim la o cafea si sa discutam despre tot ce e posibil. Imi lipseste ea, in general. Imi pare rau c-apuc s-o vad printre picaturi. Ma bucur totusi c-am pastrat legatura si sper sa fie asa in continuare.

Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu