sâmbătă, 13 octombrie 2012

NEW SEASON!!!

A aparut si sezonul 4 din Vampire Diaries si per total pot sa spun ca sunt.. dezamagita. Probabil ma asteptam la mai multe scene Delena pentru ca de cand am terminat toate sezoanele, am umplut 3 foldere cu poze(Nina&Ian), wall-ul numai cu videoclipuri fanmade, gen Damon and Elena: Goodbye my human Elena, Damon& Elena- All I need si multe altele. La inceput mi-a placut cuplul Stefan si Elena. I mean, chiar se iubeau si pareau foarte draguti impreuna. Asta pana cand sa vad ca Damon e the bad guy si Stefan cam pampalau. Damon are grija de Elena si stie ce e mai bine pentru ea, pe cand Stefan ii respecta decizile si ajunge sa le regrete. Pluuuuuuuuus ca, asa cum am mai spus si aici, Damon a cunoscut-o primul. Si pe langa asta, i-a spus ce vrea de la viata, dar ca fraierul, a constrans-o sa uite. Ma rog, am destule motive pentru care ''I'm a Delena shipper" :)). Oricum, in urmatorul episod o sa sparg monitorul. O sa fie Stelena sex, sau cel putin asta au lasat producatorii sa se inteleaga din promo'ul pentru 4x02. Totusi, inca sper la ceva din partea Juliei Plec, totusi n-o sa lase fanii Delena asa pe uscat. Siisisisisisi Ian a spus c-o sa fie mai multe scene intre Damon si Elena, altfel. Revenind, am fost cam nerabdatoare sa vad episodul ca n-am asteptat sa  se introduca si subtitrarea asa ca am avut ceva dificultati. Per total intelegeam fraza si ce inseamna doar ca actorii vorbeau uneori incet si nu se intelegea rar si clar, asa ca profa mea:)). Anywaay. CAN'T WAIT FOR THE REST OF EPISODES! ^_______^



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu