duminică, 7 octombrie 2012

I've changed.

M-am schimbat. Ma vad schimbata. Cand ma uit in oglinda, cand ma aud vorbind, cand imi vad gesturile. Sunt singura care vede asta? Voi, restul, vedeti chestia asta? Inca ma mai vedeti ca pe un copil prostut inconstient care habar n-are pe ce planeta traieste? Daca da, dragilor, va inselati. Vad in modul in care vorbesc ca m-am schimbat, modul in care gandesc. Gandesc mult mai practic si precaut. Ma gandesc la consecinte si la cum m-ar putea afecta pe mine. Nu mai dau la risc ce am ca mai apoi sa pierd totul si sa o iau de la capat. Sunt mai atenta la ce scot pe gura. Si e bine asa.Imi place. Am impresia ca asta s-a intamplat cam pe la jumatatea lu' august. Cand ultima mea tentativa de ''a obtine ce vreau" in momentul respectiv, a esuat.Da, a fost groaznic. Chiar daca per total acum cand ma gandesc, nu a insemnat nimic, eu stiu ca acolo s-a produs schimbarea. Cand cineva mi-a spus ca sunt ''prea copil'' , atunci motorasele din creieru' meu au inceput sa functioneze asa cum trebuie. Am lasat la o parte ideea jucariilor pe care le vreau si trebuie sa obtin si am imbratisat ideea jucariilor la care tin si pe care le am de ceva timp. Am uitat de ideea: fa doar ca tine, nu asculta parerea celorlalti si am preferat sa iau in considerare si opinia publicului in luarea unor decizi. Vorbesc altfel cu persoanele noi. Nu stiu daca pana acum am afirmat/constientizat faptul ca eu sunt timida, dar mi-am dat seama c-am fost si de ceva vreme chestia asta a disparut intr-o proportie considerabila. Totusi, cateva parti din copilul din mine de alta data au supravietuit si-si cer glorios drepturi la exprimare, cum ar fi: atentia si plansul fata de sine. Nu le pot avea pe toate, deci ma multumesc cu ce am acum in mare parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu