sâmbătă, 27 octombrie 2012

fall in love..

TOTUL ESTE FICTIV, asa ca trebuie tratat ca atare.(este o postare mai veche)


Astazi te-am vazut iar. Si iar mi s-a intamplat lucrul acela.. fluturasii aia, golul acela in stomac, bataile exagerat de rapide ale inimii.

Cum sa fac sa scap de toate palpitatiile astea pe care mi le dai ? Toate lucrurile astea pe le fac, implicit din cauza ta. Sincer, m-am saturat sa astept sa fi tu primul care imi da mesaj, cel care suna. M-am saturat de statusuri, poze cu subinteles, melodii triste. Nu vreau si nu am nevoie de asta acum. Fa ceva, te rog. Ajuta-ma sa mi te scot din cap. Ajuta-ma sa nu mai adorm cu gandul la tine si la ce lucru minore mi-ai mai spus sau ai mai facut. Ajuta-ma sa uit noapte in care mi-ai spus ca te gandesti la mine. Ajuta-ma sa nu mai cred minciunile pe care mi le spui. Ajuta-ma sa uit tot ce s-a intamplat si tot ce-as fi dorit sa se intample. Ajuta-ma sa nu-mi doresc sa ma suni sau sa-ti aud vocea. Ajuta-ma, dar nu ma ajuta. Nu vreau sa mai stiu nimic de tine. Comporta-te ca un nesimtit. Te rog, arata-mi ca nu meriti nici macar o bataie a inimii. Arata-mi ca esti un dobitoc si ca nu meriti absolut nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu