marți, 23 octombrie 2012

asdfgf

Uneori fac lucruri pe care mai tarziu le regret, pe motiv ca in momentul respectiv nu mi se pare cine stie ce greseala. Toata lumea face asta. Dar daca ar fi sa regret un lucru, cu siguranta nu e asta lucrul acela. Atata timp cat stiu foarte bine, sunt sigura, pot baga mana in foc ca in serile alea nu s-a intamplat nimic, din nici o parte si atata timp cat nu a continuat cu nimic, a ramas weekendul ala si atat! DAR NU. Unele persoane trebuie sa ia orice lucru neinsemnat si sa il transforme intr-o DRAMA.  Si in fond, la dracu te mai superi daca chestia ar veni DOAR din partea mea?! 

Tradata? PE BUNE? Tradata? Chiar o sa-mi spui ca-s o tradatoare pentru simplul fapt ca, nu stiu, m-am.. distrat? Crezi c-am facut-o cu intentie? Ca ma gandeam : bai frate, sa vezi ce reactie o sa aiba X cand o sa auda asta. Nu. Nu am facut asta. 

Si daca stau putin sa ma gandesc, ce-am facut frate pana la urma? M-am pus pe picioarele lui O SINGURA DATA. Pentru ca daca stam bine sa ne amintim din spusele mele si din ce s-a intamplat in seara aia, a doua oara a fost pentru ca ne cacam pe noi de frig. Efectiv, inghetam ca niste cacati :| Si pe Toma a luat-o in brate, in pula mea. DAR NU. Eu trebuie sa scriu pe blog orice nu pot spune in fata, ca d'eh. E mai greu asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu