marți, 9 octombrie 2012

6-7ct.

Stiam ca pentru seara aceea se preconiza plictiseala.Aveam sa ma duc la o petrecere caritabila, intr-un restaurant de 5 stele arhiplin de snobi.Nimic nu ma dezgusta mai tare decat oamenii bogati inca nemultumiti de viata lor.Am trecut in fuga pe langa oglinda si mi-am aranjat papionul bleomaren, am inspirat adanc si mi-am pus zambetul pe buze. Drumul spre Europeca mi s-a parut mult prea scurt. Ca si cum masina dorea sa ajunga acolo cat mai repede, spre deosebire de mine. Cand am ajuns la etajul principal lumina candelabrelor si a lustrelor imense de cristal mi-au furat privirea. Am oftat. Am simtit o atingere usoara pe umarul drept, iar cand am facut o rotire spre dreapta, un zambet larg si cunoscut m-a intampinat cu caldura. Dean. Ohh, dragul de Dean. Multe flash-uri mi-au trecut prin fata ochilor alaturi de Dean. Mai bine de 15 ani, mi-am petrecut viata in compania omului cu zambet larg si par carunt ce statea in fata mea. Imediat mi-am dat seama ca, in comparatie cu mine, Dean imbatranise. Firele albe pe alocuri, zambetul larg ce scoteau la iveala niste dinti mari si albi, ridurile ce se revarsau pe fata sa ca niste rauri. Ne-am asezat impreuna la o masa si-am inceput sa depanam amintiri. Trecusera mai bine de 2 ore, timp pe care mi l-am petrecut afisand zambete crispate,strangand maini spunand fals: ma bucur sa va revad, multumesc c-ati putut ajunge. Cand deodata, inima mea incepuse sa bata extraordinar de repede. In momentul acela, am crezut c-o sa fiu prada unui infarct. In fata mea, intr-o rochie mulata crem brodata pe margini cu dantela cu o nuanta mai deschisa asortata cu o pereche de pantofi de aceeasi culoare si o gentuta discreta, mi s-a afisat Paradisul Interzis.O femeie satena, cu forme bine conturate si zambet rupt din Eden, se indrepta spre mine cu parul fluturand jucaus. In acel moment am crezut ca acela era ingerul meu pazitor, dar s-a dovedit a fi doar o presupunere. Parca a trecut prin mine cand s-a dus la Dean si l-a imbratisat. Dean s-a indreptat catre mine si mi-a spus cu voce inceata: 
-Ti-am prezentat-o pe verisoara mea, amice?
Am zambit si-am intins mana:
-Nu cred c-am avut placerea. Lucas Jhonson.
Femeia cu chip angelic si-a dezvaluit dintii intr-un zambet larg:
-Daiana Clarkson. Ma bucur de cunostinta, domnule Jhonson.
-Imi poti spune Lucas, nu sunt un fan infocat al formalitatilor intre prieteni, draga mea. 
Dupa discutia aceea, nu mai avusesem placerea de a sta de vorba cu verisoara celui mai bun prieten al meu.Puteam spune ca ma indragostisem. Ma fascina totul la ea. Ochii aceia ascundeau multe secrete, iar eu aveam de gand sa le aflu in seara aceea. Pe parcursul balului, am observat ceva. Ceva ce-mi hranea orgoliul barbatesc. Daiana ma cauta cu privirea. Ceea ce insemna ca nu eram singurul ranit de sageata lui Cupidon. Vremea trecea. Stiam ca Daiana trebuia sa fie a mea si cat mai repede posibil. Intr-un final, mi s-a aratat o raza. Trebuia ca toti invitatii de la petrecere sa isi gaseasca un partener si sa danseze. Daiana era singura la masa, ma simteam ca un vanator insetat de sange si ea caprioara mea inocenta. Am indraznit sa ma duc la masa ei si sa-i cer un dans, in cel mai politicos mod posibil. M-am simtit ca un nenorocit in momentul in care mi-am intins mana,am plecat capul si mi-am arcuit buzele intr-un zambet din coltul gurii. Mi-am oferit inima pe tava in fata Daianei, iar ea in acelasi timp si-a semnat condamnarea la moarte in clipa in care mi-a acceptat cererea.
In continuare pot spune ca, in timpul celor 4 minute de dans am gustat Raiul imbibat in Iad. Daiana se misca perfect si ma inebunea cu fiecare miscata imprimata pe corpul meu.Dintr-o data caprioara inocenta s-a transformat intr-o leoaica periculoasa. Atunci, mi-am dat seama ce ma atragea la ea. In spatele chipului angelic, ascundea un rau diavolesc.Dar ca orice femeie, era slaba. Stiam ca Daiana se indragostise de mine. In timpul dansului, am simtit in privirea Daianei o rugaciune. Ochii ei ma implorau sa nu o las. De ce, iubirea mea? Nu ai vrea sa lasam ca seara aceasta sa ramana doar o amintire si eu sa raman omul cel de care te-ai indragostit doar cu o privire si un zambet? De ce ai vrea sa strici magia noastra? De ce ai vrea sa spulberi dragostea care ni s-a asternut in inima? Voiam sa ramai acea Daiana rea si buna, in acelasi timp. Vroiai sa raman Luca, al tau. Odata cu terminarea ultimei note: ...

La revedere, dragul meu Luca.
La revedere, scumpa mea Daiana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu