marți, 18 septembrie 2012

Concluzii despre liceu?

Ce sa spun? Am avut doar 1 zi si cam.. jumatate sa-mi fac o impresie generala :
Am un dirig putin sarit de pe fix. Da, el vede buline in loc de dungi. Este un fapt dovedit. In rest, cam toata lumea ne-a spus ca o sa avem viata cu el. Baluri, excursii..chestii. Colegii sunt.. topiti. Exceptie fac Bianca, colega-mea de banca, Adela si o tipa Emanuela.Restul fetelor sunt asa de .. habar n-am cum sa le zic. Speriate de bombe, salbatice, puznice? Da, cam asa sunt.No offence. Asta fiind dintre fete. Dintre baieti pot sa zic c-am vorbit cu maxim 3-4 baieti. Alex mi se pare cel mai de treaba, ma rog poate si pentru faptul ca fumeaza si mai merg cu el la teava. Si mda.. e singurul caruia ii stiu numele. Pe langa Radu, care mi se pare un mega tocilar. Legat de liceul in sine si de restul populatiei .. Pai, sunt aia mai mari care se dau smecheri si tari ca vai doamne, cine sunt ei, de parca ei n-ar fi fost boboci niciodata. Si ma rog, baga replici de genu: mama, uite boboaca aia ce cur are. Si nu doar baietii fac lucruri de genu' . Auzi pe una, azi, cand ne plimbam prin liceu, eu, Mario, Bianca si Arsino: baiatu' esti boboc? Esti buuuuun. Ba n-am inteles ideea. Suntem ''fresh meat'' sau cum? In fine. Muie voua, muica! Care credeti ca sunteti mari personalitati doar c-ati trecut o clasa si acum am venit noi, bobocii. Va credeti si voi mai smecheri in fata alora mai mici..  De profesori ce sa spun? Momentan nu i-am cunoscut pe toti. Cea mai idioata, tampita si retardata mi se pare aia de geografie. Vine ea, diva nu-stiu-cui, sa ne arate noua din prima ora ca ea stie geografia. Asa, si? Toti profesorii ne-au luat frumos, au vorbit cu noi despre liceu, ce-am facut vara, lalala.. Numai ea :| Du-te dracu'! 
Mda, cam astea au fost impresiile in mare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu