joi, 13 septembrie 2012

: )

De multe ori poate am uitat sa iti arat ca inca insemni ceva pentru mine, ceva important, ceva ce nu vreau sa se termine cate zile o sa am. Asta pentru simplul fapt ca am crezut ca esti constienta de asta.. Poate mi-am pierdut din indemanare. Poate am uitat sa fac lucruri care ti-ar fi demonstrat lucrul asta. Poate, in ultimul timp, am uitat sa  iti dau dovezi.. Sa iti arat ca inca sunt aici, ca nu am plecat si ca n-o voi face.. Ca voi fi mereu langa tine cand o sa ma suni. Poate ti-am cerut prea mult decat puteai.. Poate astea sunt doar vorbe.. Dar sunt vorbe si sunt adevarate. Mereu vor fi. Depinde de tine daca le vei asculta sau doar o sa sune in gol.. Poate am spus vorbe la nervi.. Vorbe pe care nu trebuiau spuse.. stiu. Iarta-ma. Stii ca asa sunt.. Si stiu ca asta nu scuza nimic. Ideea era ca.. nici nu stiu care e.. 


4 comentarii:

  1. pai daca numai stii care era ideea postului , de ce te'ai mai apucat sa-l scri ?:))) in fine .. aa si inca ceva : vorbele asta sunt : doar vorbe , care pot spune lucruri frumoase sau urate , dar care nu pot schimba lucrurile . ;) :* [ stiu ca acum te vei gandi ca din tot postul eu am inteles doar asta . Nu-i asa ! Am inteles ce vrei sa spui , doar ca in general detaliile fac diferenta , iar de data asta detaliile au fost alea de mai sus :) .]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca pot si pentru ca vreau, d-asta l-am scris.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu trebuia sa elemini comentariul , pacat ca n-am apucat sa-l citesc :) .

    RăspundețiȘtergere