vineri, 10 august 2012

Scrisoare..

Catre scumpul meu David,

Cand te-am zarit prima data inima mi s-a oprit in loc soptindu-i sufletului : El e! Probabil ai sa intrebi de ce. De ce,dragule? Pentru simplul fapt ca erai tu. Totul la tine imi taia respiratia. Totul la tine ma lasa fara cuvinte. Cum am putut fi asa prostuta sa cad in capcana ta?Cum am putut fi ata de oarba incat sa nu vad adevaru? Dar sa nu crezi, scumpule, ca m-am indragostit din prima. Hehe. Pentru asta a fost nevoie de cuvintele tale: unde-ai fost tu toata viata mea?scumpa mea..! iubita mea..! Pur si simplu,de doua zile incerc sa gasesc raspuns la aceasta intrebare. Oare chiar m-am indragostit? Sau doar reprezinti o alta piesa din jocul nostru de sah pe care trebuie sa o elimin? Nu stiu,scumpule. Chiar nu stiu. Dar,sincer, as vrea sa imi raspunzi tu la aceasta intrebare. Totusi adevarata enigma este: o sa mai am ocazia sa te intreb? Sa-ti cer explicatii in legatura cu comportamentul tau, cu acel ''adio'' nespus dar totusi atat de dureros? Voi mai avea vreodata ocazia de a-ti arata defapt cum sunt eu? Scumpule,crezi ca este vina mea? Ca am luat totul prea in serios si acum sufar din cauza asta?Da,dragule. Si asta poate fi o supozitie. Si totusi, vei mai veni tu sa-mi spui minciuni atat de frumoase? Sau doar va rasuna in gol,tonul .. beep beep.

Cu dragoste,
Janeta.

NOTA: Numele sunt fictive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu