luni, 6 august 2012

post

Nu prea am mai scris de mult pe blog. Da. Bag scuza aia de genul, nu am avut timp sau nu aveam despre ce sa scriu. Acum e vara. Nu pot minti ca nu aveam timp. Dar,totusi. Unde scrie ca pe blog trebuie scris zilnic? E jurnalo-blogu' meu si pot scrie cand vreau si cand am chef. Am intrat in Pedagogic. Ce pot sa zic? Nu era prioritatea mea no1 sa intru acolo,dar daca notele de la examen mi-au scazut considerabil media de admitere,asta a fost.Ma multumesc si cu ''boboc de peda''. 
Nu ma speria ideea liceului atat de mult cum ma speria acum 2-3 luni, m-am obisnuit oarecum cu gandul ca nu ma voi mai opri la 7:30 dimineata in parculet in Afrika sa fumez o tigare cu Cobra,ca nu voi mai merge in spate la fumat cu Bianca,ca o sa fie doar figure necunoscute cand o sa intru intre aia 4 pereti si ca o sa-mi lipseasca enorm de mult colegii,profesorii si 39.
Vara asta a fost .. nu prea am un cuvant s-o descriu. Cert e ca n-a fost in nici-un fel asemanatoare cu anterioara. Mi-am schimbat anturajul si nu mi-a displacut atat de mult ideea asta.Pentru ca,sa fim sincer,orice om ajunge intr-un moment in care se satura de aceleasi fete comune,de aceleasi locuri&tot restul. Am incercat totusi,dupa o cearta,sa ma impart intre rovine si lapus. Si sa spunem ca,din punctul meu de vedere,mi-a reusit.
Mai nou,citesc o carte despre cum sa te lasi de fumat. Mi-a recomandat-o Cristi si pot sa spun pana acum,ca sunt multumita de ea. Imi citeste la modul ciudat gandurile in legatura cu fumatul. Desi,oarecum imi e aiurea sa o termin.Pentru ca,undeva in interiorul meu,stiu ca o sa ma las cand o s-o termin.Am eu o prea-simtire.
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu