vineri, 10 august 2012

Multumesc persoanelor..

Multumesc persoanelor care ma fac sa zambesc doar prin simpla lor prezenta. Care ma fac sa zambesc pentru simplul fapt ca si ei imi zambesc. Multumesc persoanelor care ma fac sa rad cand ma simt de cacat. Multumesc persoanelor care ma suna sa-mi spuna ''voiam doar sa vad ce faci" in loc de "ma,ma gandeam daca poti sa ma ajuti in legatura cu..". Multumesc persoanelor care stiu sa ma bine-dispuna pentru ca stiu ca sunt suparata. Multumesc persoanelor care fac baza de lume pe strada doar ca sa ma faca sa rad.  Multumesc persoanelor care atunci cand stiu ca sunt cu inima praf nu vin sa imi reproseze greselile pe care le-am facut. Multumesc persoanelor care ma imbratiseaza fara nici-un motiv. Multumesc persoanelor care inca raman langa mine chiar daca am facut greseli de copil. Multumesc persoanelor care au ramas langa mine indiferent de cat de mare era orgoliul personal. Multumesc persoanelor care nu asteapta sa vin eu la ele stiind defapt in ce stare sunt. Si nu in cele din urma,multumesc persoanelor care nu fac asta pentru ca ma fac sa realizez ce persoane minunate am langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu