luni, 20 august 2012

Hei,scumpa mea.
Ce faci?
Esti bine? Cum te mai intelegi cu ai tai? Cu liceul totul ok?

Nu,nu am vrut sa intreb toate lucrurile astea de complezenta. Chiar imi pasa de tine,mi-a pasat si-o sa-mi pese indiferent de ce se va intampla cu noi. Mai are rost sa-ti spun si restul? Sa iti spun ca esti printre putinele lucrurile pe care inca le am in viata mea, ca esti singura persoana care vede peste defecte? Ca ai acceptat tot fara sa imi reprosezi nimic? Ca imi citesti gandurile si ca mereu stii ce e in inima mea? E nevoie sa-ti spun cat de mult imi pasa de tine si cat de mult te iubesc? Cat de mult te-am apreciat si te apreciez chiar daca printre randuri mai fac si greseli pe care,evident, mereu le ierti si treci peste. O singura intrebare am: cum ai rezistat atat de mult? Mai poti? Sa induri atatea faze si figuri? Oh,draga de tine. Stiu ca vei spune ca ma iubesti si ca prietenia trece peste orice. Asa esti tu.. buna la suflet. Meriti atat de multe lucruri ,dar din pacate nu le primesti. Cred ca asa e scris sa fie. Oamenilor buni li se dau doar greutati. Dar tu poti sa le duci,stiu eu. Stiu asta. Stiu ca esti o persoana puternica si vei trece peste. Ai doar 15 ani. Viata acum incepe. Ai atat de multe lucruri de invatat, atat de multe de simtit .. si-o sa vezi ca totul o sa fie bine. Pentru ca inca sunt aici. Inca sunt aici sa imi spui tot ce-ti trece prin cap si prin inima. Voi fi mereu aici,promit. N-am sa te las niciodata sa pici. Sau voi fi acolo sa te prind. Sa-ti spun tot ce este nevoie doar ca sa treci peste. 

Un comentariu: