sâmbătă, 25 august 2012

Don't get it.

Da-o-n ma-sa de treaba. Ce pot sa inteleg eu din comportamentul asta? Ce pot eu sa fac in cazul asta? I mean, prima data. Vorbim mult, iti povestesc multe, te las sa afli anumite lucruri despre mine si tu lafel. Esti ok,nu ai nimic impotriva cu asta. Iesim afara, ma comport putin cam nesimtit. Asta,spre apararea mea, pot sa spun ca e un defect al meu. Cand imi place cineva, in adevaratul sens al cuvantului, nu sunt eu. Nu ma comport asa cum ar trebui. Apoi,cand plec eu tu te duci sa te intalnesti cu fosta. Si nu as fi avut nimic de comentat,nimic de zis daca la telefon nu mi-ai fi spus niste lucruri. Gresesc eu? Lasam publicul sa decida,oricum. Bun. Eu plec acasa cu jumatate din mine praf. Nu-i nimic. Se mai intampla. In seara aia nu dorm .. aproape deloc. Nu-i nimiiiic. Este normal sa aiba omu' si niste nopti cu insomni. Asta daca nu punem in calcul ceea ce se intamplase mai devreme.In fine. In dimineata urmatoare, o duc si mai al dracului de prost. Si aici ma refer la multa ciocolata,2 cani de cafea,tigari peste tigari si muzica for broken hearted girl. Buuuuun. Nici aici nu e ceva diferit. Li se mai intampla si fetelor. Totusi, apare o raza de soare. Pe la 10 jumatate, ma suni. Vorbim ok, iti spun ca ma duc sa iau ceva de la magazin,te sun imediat. Trece un sfert de ora,te sun. Vorbim maxim 5 minute si dupa o replica de genul : te sun in 2 secunde. Ok. Alea doua secunde se transforma in 2 minute,2 ore s.a.m.d. Crede-ma pe cuvant ca nu m-am putut abtine sa nu comentez acest '' mic incident ''. Bun. Eu intreb: la tine 2 secunde inseamna 4 ore,nu? Si tu imi pleznesti un raspuns din-ala ironic : cam asa.(doar ca o dai pe engleza.probabil te-ai gandit ar fi sunat mai putin nesimtit).Acum apare perioada de ''incubatie''. Perioada in care trebuia sa ma abtin din a te suna sau a-ti da mesaj. Sincer, am clacat in jur de 40%. Si intr-un final, ajung si la momentul plin de glorie in care afirm sus si tare ca ma doare-n fund daca ma vei mai cauta vreodata sau nu. Si fix atunci. Dar fix atunci nene. Iti faci tu aparitia. Asa,subit. Pe bune? PE BUNE? ARE YOU FUCKIN' KIDDING ME?! Ti-ai gasit, fratele meu, momentul in care sa-ti faci aparitia. Dar se presupune ca eu sunt ok si ca nu ma mai intereseaza. Nu? Nu-i asa? Acceptam supozitia asta. Biiiiiiiiiinee. Tu imi trantesti niste replici de genul : mi-a fost dor de tine. Hai sa nu ma minti. Era greu sa te duci in agenda si sa dai Call ? '' Am fost ocupat cu job'u, sala si renovarile din apartament.'' Nu iti rapeam mai mult de 10 minute la telefon la intrebarea: cum mai esti? Dar stiu si eu,si tu si toata lumea ca atunci cand un om vrea sa-si scuze anumite fapte, gaseste cele mai penibile si uzuale motive. Si totusi, scenariul nu se opreste aici. Continuam sa vorbim , ba chiar primesc bonus: ''suna-ma!" sau ''voiam sa vad doar cum mai esti". Dar stati! Sa nu va inchipuiti ca este totul roz. Primesc,desigur, si ''palme'' de genul : ce sa fac mai eu cu tine? Esti atat de mica.. la 15 ani. Hai pe bune,coaie. Nu mi se pare ca esti un obsedat de sex sa-mi trantesti replici la modul asta. Asta pentru ca ai prietena. Si e bunaaaaa.Mama,mama. Poti s-o futi in draci. Stim,coaie,stim. Esti sex simbol. Asa,trecand peste asta. Se pare ca ingerasul (sau dracusorul,nu stiu exact care dintre ei) ma lucreaza pe la spate si ca prin magie ne vedem la concert. Tot ce pot sa spun pentru incheiere este ca : Da! Vreau din nou sa vorbim. Si NU. Nu mi-au revenit sentimentele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu