duminică, 26 august 2012

Chestii..

Nu inteleg de ce cand incepuse clasa a 8a o tot dadeam cu liceul. Tot ce-mi aduc aminte e faptul ca nu imi placea cum incepuse anul. Eu si Diana efectiv stateam la geam si ne uitam ca la felu' 17 la aia din clasa. Si eram ceva de genul : FACE PALM. E de inteles, petrecusem vara intr-un alt mod si sa stam inchise intre patru pereti ni se parea dezastru. Ei erau asa de copilarosi .. noi ne vedeam mega adulti pe atunci. Intr-un fel imi e dor de ''copiii aia". Erau ai nostri.
Revenind la ideea liceului, nu ma mai sperie atat de mult. Doar ca ma .. ingrozeste gandul c-o sa schimb tot. Tot! Absolut tot. Profesorii, colegii, institutia.. Totul o sa fie nou si la cum ma stiu pe mine, o sa ma acomodez al dracu' de greu. Poate pentru toti copiii a fost o mare schimbare trecerea din generala la liceu. Apropo, tot ce ma oftica la culmea la liceu' asta e uniforma. Nu serios, frate sunt intr-a 9a. Uniforma e .. de cacat. Inteleg, vreti sa aratam decent si tot restul dar.. sa fiti atat de pretentiosi, nu inteleg. Vreti blugi inchisi la culoare - muie!- , camasa albastra - asta pot spune ca-mi vine chiar dragut!- ,cravata voastra si un sacou bleomaren. Apai da-o dracului de treaba. E inchisoare, nu alta.
Hmm . O sa fie ciudat si atunci cand ma duc la fumat, adica acolo o sa fie lume la greut,tata, nu gluma. Nu cum era la mine in 39. Eram maxim 5-6 persoane. Ce mai venea Anca si Diana sa stea cu noi cand se plictiseau in clasa, dar .. acolo o sa fie aia mai maaaaari. De-a 11-a si a 12-a .. mamaaaa. Ma ingrozesc toate gandurile astea.
Apropo, vara e cam pe sfarsite si asa cum am facut si anu' trecut.. trebuie sa trag concluziile, nu? Pai.In primul rand,ma declar multumita. Chiar bucuroasa,sa spunem. Banchetul a fost minunat. Da,serios,minunat. Am plans,am dansat pe manele, am avut concurs de miss si mister, am dansat cu profele, am facut dedicatii.. Am facut tot ce mi-am propus: m-am distrat. RMA-ul a fost .. putin cu nervi din cauza lu' mama, dar si cu toate astea  tot m-am bucurat de muzica comerciala si de glumele lu' bersi. Next. Vara a fost geniala! Bine,nu chiar geniala.. nu s-a comparat cu cea trecuta, dar si asta a avut farmecul ei aparte. Am cunoscut niste persoane noi,m-am distrat,am mai crescut a little bit, am stat cu fursecutu' meu s-apoi m-am intors din nou in rovine dupa cateva divergente de genul : cu noi nu mai iesi,alea alea. Ma rog. A long story. Prostii n-am mai facut decat.. o mica escapada cu un m5. Totusi, ai mei habar nu au de nimic deci big up! Le-am incercat pe toate si pot sa spun ca sper sa fiu pregatita la liceu in legatura cu.. viciile. De lasat de fumat nu m-am lasat.. pacat. Adevarul e o sa-mi fie mai greu la liceu sa ma integrez dac-o bag pe aia cu '' nu fumez '', desi nu agreez ideea asta. Oricum,mama si-a dat demisia deci ma gandesc c-o fi o perioada buna sa mai reduc tigarile pana la liceu. Totusi, NU SUPORT. Nu suport cand nu sunt singura acasa. Nu pot sa fac ce vrea muschiu' meu,in puii mei.
Bun, astea au fost concluziile si niste chestii legate de liceu.
Ceau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu