vineri, 27 iulie 2012

back in my life


Intr-o seara de vara,la o scara.. Eram eu si tu. Scenariul asta mi-l imaginam doar acum un an. Dar acum.. era ceva diferit. Dupa atata timp sa fim din nou impreuna,unu langa altu.. Si erai tu,cel de care mi-a fost dor,cel pe care l-am lasat sa plece din patul meu,din casa mea.. din sufletul meu..doar pentru a-mi satisface orgoliul prostesc. Si cu toate astea te-ai intors. De ce ai facut asta? Poate stiai si tu lafel de bine ca si mine ca o sa te primesc asa cum am facut mereu cand ai plecat,poate pentru ca stiai ca te-am vrut si te vreau atat de mult incat sa vi oricand ai vrrea inapoi..si chiar daca stiam ca esti legat,teoretic,de alta si eu de altul.. nu puteam sa plec fara o dovada ca tu nu o vrei pe ea,ci pe mine.. si asta s-a intamplat, ai cautat un pretext stupid sa nu ma lasi sa plec pana cand nu te sarutam.. Si-am cedat. Stiai ca o voi face.. si-atunci mi-ai prins buzele intr-un sarut lung.. si pe fundal,ca intr-un film idiot,romantic,ne canta Guess Who-Sex. Si defapt,mereu a fost asa intre noi.. atractia fizica,dorinta de a fi al meu si eu a ta .. M-ai luat in brate,ma tineai acolo ca si cum nu ai fi vrut sa plec .. Te jucai cu mine,erai atat de dulce incat nu-mi puteam imagina ca erai tu din nou.. Stiai ca o sa ma gandesc la tot ce se intamplase in seara aceea,stiai ca noaptea cand adorm,o sa-mi revi tu in gand.. si asa a fost.
Ca mai apoi sa ma trezesc si sa realizez ca tot .. n-a insemnat nimic.

Un comentariu: