sâmbătă, 9 iunie 2012

vreau casa doar pentru mine

Ca tot vorbeam cu Diana despre asta , eu am ajuns la concluzia ca imi doresc apartamentul doar pentru mine. Si ai mei sa stea undeva , in alt cartier si sa ma duc la ei in vizita cand mi se scoala mie. Adica ma simt ataaaaaaat de bine cand sunt singura acasa. Pot sa fac ce vreau eu, sa ascult muzica, sa fumez, sa ma scol si sa ma culc cand vreau, sa ies afara fara vreo retinere. Bine, lucrul asta e putin legat si de libertate asa ca nu prea am ce sa comentez pentru ca deja le-am dat alor mei motive sa imi reduca din libertate. Dar, ar fi ,cred,cel mai tare lucru pe care l-as putea face. Sa locuiesc singura. Nu mi s-ar pune problema,in nici-un caz, de singuratate pentru ca iubesc asta (acasa la mine), asa in societate nu. Nu sunt sechestrata sau ceva de genul de parinti dar cred ca stie toata lumea sentimentul ala asa de smecher cand esti singur acasa. Si in timpul scolii ar fi smecher. Adica dimineata pe la 7 fara ceva sa ma scol sa-mi fac cafeaua eventual sa chem pe cineva sa bem cafeaua impreuna, si cand vin de la scoala sa imi fac ceva repede de mancare,bine evident sa-mi dea ai mei bani ca si asa nu consum eu prea mult. Dupa sa dorm pana pe la 3 jum 4 , ma scol imi fac temele pe la 6-7 iesit pe afara. Seara, pe la 11 sa ma duc sa fumez o tigare in fata blocului. Apfff,ar fi paaaaaarfum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu