duminică, 10 iunie 2012

summer 2012, show me what you've got!

Si iata-ne si in vara anului 2012 . Haios , nu ? Cat de repede a trecut timpul si parca pot si acum sa relatez vara trecuta pas cu pas, dimineata cu dimineata, seara cu seara etc. Acum e mai diferit. Am crescut (nu doar eu,si altii) o sa trecem la liceu , anturajul s-a cam schimbat , oamenii s-au schimbat, sentimente s-au schimbat .. multe se pot intampla intr-un an, sincer. Ma uit pe posturile din vara si intr-o oarecare masura imi doresc sa revina si vara aia pentru ca erati altfel .. nu va cunosteam si singurul cuvant care-mi vine in minte este : adrenalina. Eram ceva de genul, ma sculam de dimineata pe la 7 jumatate imi luam tigari sau pachet depindea de buget, ieseam cu cine ma suna la cafea, intram in casa ma culcam. Ma sculam pe la 3 stateam la pc/ tv , mai scriam un post dupa pe la 4 incepeau telefoanele. Imi faceam dus, ma imbracam si la 6 maxim eram afara. Si atunci incepea plictiseala cu Diana: morrrr, sunaaa pe cineva. - de ce sa sun eu? sunaaaaa tuuu! - nu sun eeeuu.lasa-i sa sune ei. Si acum ma pufneste rasul cand imi aduc aminte :)) .Oricum ar fi, timpul a trecut, schimbarile au fost si sunt enorme din punctul meu de vedere. Nu ma plang de ele ca viata-i plina de schimbari si daca as vrea sa le intorc, nu as putea.Din vara trecuta pana acum, am invatat pe bune niste lucruri. Daca pana atunci spuneam ca stiu deja destule,ma inselam. Acum chiar stiu. (curios o sa fie ca si peste 2-3 ani o sa spun acelasi lucru =)) ). Na ce sa spun,am inceput vara foarte fain. Sa spunem un fel de ,,party after party". De examen deja nu ma mai stresez pentru ca m-am obisnuit cu gandul asta. Iau,nu iau tot aia o sa-mi fie. Tot o sa schimb locul si persoanele deci tot una imi e. Ca peste tot dau de figuranti/tarani/inculti asa ca.. i dont give a fuck. Cu dragostea sa spunem ca raman la stadiul de o simpatie pentru cineva la care nu pot ajunge :)). Dar,vad eu cum o rezolv si pe asta. Ultima mea tentativa in dragoste a esuat si m-aam facut de tot rahatul.(bine pe langa faptul ca ,,tentativa" era asupra unui EX) ,, Nu ies draga, sunt cu prietena! " Eeee, sugi pula si tu si ea. Macar eu am incercat. Deci, dupa ce am auzit asta, mi-am bagat pula si in el si in aia. PS: sper sa-ti dea herpes.
Acum, ce sa zic . Altaaa varaaaa ! Alte summer-love, alte povesti, alte summer hits ! b-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu