sâmbătă, 9 iunie 2012

party after party - fail!

Ce sa zic ? 
Am avut si noi banchetul de a 8a si a fost in mare parte .. fain. Nu a fost nimeni care sa ma deranjeze cu faze ori chestii de genul asta. Adevarul e ca la cat de bine m-am simtit nici nu cred ca era posibil sa ma enervez.Ce sa spun .. am dansat si pe manele si pe Bon Jovi (sau cum s-o scrie) si pe tot ce-a pus dragutul nostru DJ de 40 de ani.. noroc cu fisu' ca era a 8a si mai stia si el cate ceva. Pe la sfarsit cand directoarea a tinut un discurs din-ala siropos de te dureau maselele toate fetele au inceput sa planga. Adevarul era ca sincer chiar nu m-am putut abtine.La un moment dat m-am uitat la Bersică si m-a pufnit plansu' cand l-am vazut cum se manifesta pe acolo ca un nebun ce e :)) .Efectiv, am stat 10 ore pe tocuri si ieri dimineata mergeam ca si cum aveam 80 de ani. Dupa, a urmat RMA-u unde mama pot sa spun ca mi-a futut starea la modul naspa. Dar, intoarcerea acasa a fost penala.Per total sa spunem ca a fost frumos. Acum, urmeaza partea naspa - EXAMENELE.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu