sâmbătă, 2 iunie 2012

nq

Am lasat blogul in paragina . Asta pentru ca mi se pare ca nu prea mai am despre ce sa scriu. Si ma rog, aici intervine si scoala. Am avut tezele, simularile, trebuia sa iau note la niste materii , am avut si bilingva. In fine. Deocamdata,totul mi se pare ok. Ieri a fost prima zi de vara si am petrecut-o ca ... dracu' ! Am stat la scoala 3 ore in care ma rog, prima am luat un 10 la chimie si dupa nu am facut nimic. Am avut 2 ore meditatii, afara nu am iesit. Am dormit vreo 2-3 ore. In concluzie, prima zi de vara nu a avut nimic special .In vara asta, am doar un singur plan: sa iau note suficient cat sa intru unde mi-am propus si cam atat. Asteptari foarte mari de la vara nu mai am pentru ca vad cum decurg lucrurile acum. Plictiseala .Cel putin pentru mine cam asa e.O sa incerc sa mai scriu cate ceva pentru ca imi pare rau de blogusor sa-l las singurel :o3.Nimic nou. Asteeeeept cu nerabdare banchetul si RMA-u .Dupa, Dumnezeu cu mila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu