joi, 17 mai 2012

despre(2)

Stiti de multe ori am facut faze de copil prost dar , le-am facut pentru ca , sincer, chiar sunt un copil. Caruia ii place atentia. Un copil la care sa tii neconditionat indiferent de cate prosti face. Dar, faptul c-am facut pe copilul asta nu inseamna ca si la mentalitate sunt unul. Unele faze le-am facut cu buna-stiinta, cu anumite motive. Altele,le-am facut ca-mi mai scapa si mie cate-o prostie pe gura. Cam ca un copilas atunci cand ii iei jucaria, plange. Nu m-ati cunoscut nici pe jumatate dar, prin nu stiu ce invaluire &contorsiune a timpului , voi stiti ,,ce imi poate capu' " si ,,cum gandesc''.Nu , nene. Habar nu aveti, faptul ca nu v-am raspuns atunci cand a trebuit, ca v-am permis destule si ca nu m-am bagat uneori,la niste faze , asta nu inseamna ca stiti totul despre mine. Uneori am tacut pentru ca sincer , asta e singurul motiv prin care imi pot stapani uimirea vis-a-vis de prostia si incompententa unora.Nu imi traiesc viata pe blog, asa cum unii tind sa creada si sa spuna. Nu o sa repet a N -a oara ce semnifica blogul pentru mine ca vad ca nici pana acum , mai nimeni nu a inteles. Chestiile astea (REPET!) le pot spune si in fata, pacat c-acum n-o sa mai am ocazia. Gasesc ca voi, la orice colt de strada, asa ca nu are de ce sa imi para rau.

I dont give a fuck and I'm sick about all of you.
I'm tryin' to move on and I hope I'll forget everything .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu