miercuri, 16 mai 2012

despre

Poate viata mea nu e una dintre cele mai reusite pe care le-am vazut dar , fata de mai multi oameni multe cunostinte , sunt impacata cu mine si cu viata mea . Stiu ca sunt o persoana buna care nu face rau oamenilor , intentionat . Stiu ce imi poate capul , stiu de ce sunt in stare si de ce am fost . Poate unora nu le-am inspirat ideea frumosului sau cea a inteligentei , dar am fost suficient de om sa spun imi pare rau cand stiu ca am gresit , ori voi , nu stiti sa faceti asta . Imi pare rau ca nu am fost suficient de desteapta sa imi dau seama cine-a ramas langa mine , cine ar fi vrut sa ramana si pe cine am dat cu matura afara din viata mea , si pe cine am facut greseala sa mai pastrez . Am facut greseala proasta de a tine langa mine niste oameni pe care i-am vazut altfel , mi-am creeat o altfel de impresie despre ei. Am crezut ca sunt oameni cu cap , care stiu ce fac si ce vorbesc. Care stiu ce-i ala respect de sine si respect fata de altii dar tot ce-am primit de la ei , au fost vorbe goale.Imi pare rau de timpul si importanta acordata lor , cand defapt ei nu meritau mai nimic .. Imi pare rau si de timpul petrecut impreuna , timp irosit si timp pe care nu-l mia pot da inapoi . Imi pare rau de mandria mea pe care-am calcat-o in picioare si-am facut-o praf , pentru nimeni si pentru nimic . Imi pare rau ca stiam ca pot merge mai departe , dar nu am facut asta. Am spus imi pare rau. Nu am spus ca regret. Singurul lucru pe care-l regret e faptul c-am putut tine . La toti , in mai mica sau mai mare masura. Stiu ca cine va citi randurile astea , va spune lucruri gen : penibil , jalnic. Dar nu, acum , am destul tupeu sa spun si chestiile astea in fata , indiferent de ce se va intampla. Doar astept o oportunitate de genul asta. Stiu ca mi s-au acceptat anumite greseli si anumite defecte dar, in comparatie cu ce-ati facut si ce faceti fata de mine .. tind sa cred c-ale mele au fost mult mai normale si mai omenesti.Nu am terminat , mai sunt lucruri de spus si de aratat dar o sa tac , deocamdata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu