joi, 10 mai 2012

blog-ul.

Ca tot a scris si Diana despre ,,teoria blogăritului'' hai s-o fac si eu si sa lamuresc pe toata lumea pentru ce mi-am facut eu blog :
Bun , in primu' rand mi l-am facut pentru mine. Pentru a ma descarca si a-mi pune sufletul sau ma rog , o parte din el , undeva , unde sa-mi aduc aminte peste ani si probabil sa plang sau sa rad . Depinde .
In al doilea rand , (cum zicea si Diana) e ca un fel de jurnal . Sincer sa va spun , tastatu' mie mi se pare mult mai usor decat sa te chinui sa scrii 4 pagini la 12 noaptea cand ti se scoala vreo idee . Chit ca jurnalu' il poti cara cu tine pe unde vrei , tot prefer ideea blogului .
In al treilea rand , imi asum absolut tot ce scrie aici . Iar , daca voi alegeti sa va petreceti timpu' uitandu-va peste post-urile mele legate de ce simt eu , frustrarile mele , sentimentele si intamplarile , atunci e fix problema voastra si ma doare-n fund de ea! Ca nu dau nume sau cacaturi de genu' asta , e problema mea . Dar daca voi va simtiti , din nou , nu e problema mea . Poti sa vi nene sa ma intrebi in fata : uite ma am vazut ca ai scris asta si asta pe blog . E adevarat ?
Cu asta am incheiat . Si inca ceva, stiu ca e o tara libera si ca fiecare om are dreptul la libera exprimare , dar , pe bune acum , atata timp cat tu n-ai trait sau simtit vreodata chestiile pe care le scriu eu pe blog .. pot sa spun ca nu ma intereseaza catusi de putin parerea ta . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu